SPONSOR UTAMA

Please Post COMMENTS @ BOX CHAT If Found BROKEN LINKS or MISSING LINK

Sambil2 Download tu support & Klik2 link2 Kat bawah ne ae....



Kepada pengemar2 download sume..tlg support kempen YS aku nie erk....x susah pun,just klik2 jer link kat bawah ni...hehehehehe..klu rasa nk join komuniti YS nie,korang klik SINI..pastu SIGN IN DGN FACEBOOK..senang jer..renung2kan....

Tutorial Buat Duit Dgn Youthsays

FIRST PAYMENT 14/09/2011

SECOND PAYMENT 17/02/2012

THIRD PAYMENT 09/06/2012


klik>>8th & 9th September - Volkswagen Das Auto Show 2012. Reserve your tickets now!

Just klik iklan duit masuk..Join ini>>>>

Bukti Pembayaran NeoBux

Thursday 15 September 2011

Buat Duit Online


Aku nak ajar korang cara buat duit dgn says.my nie..aku rasa maybe ada yang tahu n aku rasa banyak juga yang tak tahu pasal says.my nie..boleh ker buat duit dari internet nie??itu persoalan biasa aku dengar dari kawan aku..come on la bro..takkn la kat paper ada keluar,jutawan internet la,apa la..apa yg aku nak ajar nie,hanya sekadar side income..yup,duit sampingan saja..mana tahu leh dpt bayar bila air,elektrik korang..dan yg paling penting FREE..percuma jer nak daftar..takkan aku nak scam korang pula..ok..

Aku tunjukkan bukti payment aku dari says.my..nasib baik ada simpan emel yg diaorg hantar..setakat nie,baru dpt 1 payment dari diaorg..


FIRST PAYMENT 14/09/2011



SECOND PAYMENT 17/02/2012



THIRD PAYMENT 09/06/2012




Macam mana,korang percaya tak..??aku bukan jenis suka tipu orang..nie adalah bukti pembayaran yang aku terima dari pihak says.my..atas usaha aku sendiri promote kat blog n facebook..


Step-Step Buat Duit Dgn Youthsays


  • korang kena daftar dulu,klik kat SINI..pastu korang klik kat sign in to says.my
  • nanti korang isi la form tue erk..tapi jangan tipu tau..nanti masa nak cashout,byk masalah pula..
  • dh siap semua,masa untuk ajar macam mana buat duit dengan youthsays..
  • lupa pula nak cakap,setiap kempen yg org klik,korang akan dapat 20 sen..mcm screenshot dibwh..


  • skrg nie,jom kita promote kempen yang ada buat masa nie..kempen nie yang korang kena promosi kat twitter,blog or facebook..disebelah kiri sidebar korang,ada tulis rewards kan..
  • klu dah klik,korang akan nampak kempen yang korang perlu promote kat kawan2 korang..korang cari kempen yg tulis mcm nie..

  • nampakkan 20 sen per klik..korang klik kat kempen tue,pastu korang baca la rules..jgn nk buat fraud klik pula..korang tick,pastu korang akan nampak link korang yg perlu korang promote kat kawan2..cth link mcm nie..
  • dgn link tue,korang promote la kat kawan korang kat twitter ker,facebook ker,or mana2 jer la..ikot kepandaian korang la..settle kejer aku ajar korang buat buit dgn says.my nie..hehehe..aku doakan semoga korang berjaya buat side income dari internet..salam sume..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...